Emmus

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Terpeszbugyi BORZALOM 2010. április 27.

2010.05.04. 00:20 - Nanácska

13 óra 10 percre hivatalosak voltunk az ortopédiára. Egyedül mentünk, bepakoltam a babakocsit a csomiba (utóbb kiderül ez nem jó ötlet volt elég csak a hordozó).

13 órakor már be is regisztráltunk. Elég sok baba volt, hú gondoltam ezek mind előttünk vannak, akkor jól elcsúszott a rendelés. Azután kiderült, hogy egyszerre hárman mentünk be. A doktor kért minket alilról mindent vegyünk le a babákról. Emmus jól viselte, majd mi voltunk a másodikak akiket megvizsgált. Tekert szegénykémen kettőt, majd közölte a bal oldal egy kicsit le van tapadva valószínű, hogy méhtartás miatt. Az UH-n negatív eredményt kaptunk ezért nem is értettem! Gyorsan elhadarta, hogy 4 hét éjjel-nappal, 4 hét éjjel terpeszrugit kell hordani és minden rendben lesz, s már ment is tovább a következő gyerköchöz!

Olyan ideges lettem, s valószínű ezt Emma is megérezte mert egyből elkezdett sírni, s nem is nagyon akarta abba hagyni. Van az esztékában egy gyógyászati segédezköz bolt oda be is mentünk, vagyis csak félig, mert ugye a babakocsi nem fér be, szóval amíg én megvettem ezt a rugibugyit 1700 Ft- ért addig szegénykém üvöltött a kocsijába.

Azután kinnt a levegőn már megnyugodott és el is szundikált, de persze nem akartam átrakni a hordozójába, mert akkor tuti üvölt tovább, így leültem vele egy padra és kivártam a parkoló díj lejártát.

Mikor haza értünk és kibontottam a ezt a bugyit, majdnem dobtam egy hátast bele volt írva a cimkéjébe: PVC és NYLON s ez mellé olyan büdös szaga, hogy förtelem. Na akkor megint tiszta ideg lettem, én bizony ezt rá nem adom a gyerekemre, ha eddig nem volt szegény kiütéses, akkor bizony ezután sem lesz! Értem én, hogy azért készül így hogy az esetleges kifolyt kaki ne fogja meg, de azért könyörgöm és még egy vagyont is elkértek érte. Persze a neten már találtam 790 Forintosat is, na midegy így jártam!

Így aztán, mint kreatív anyuka :) fogtam szétszedtem ezt a borzalmat, kivettem belőle a gumikat meg a merevítőt és megvartam az egészet két db tetra pelenkából! Gondoltam is, hogy szabadalmaztatom! :)

Először csak kis ideig és nappal tettem Emmára a bugyit. A nyugodt éjszakáinkat nem akartam kockára tenni! Úgy gondoltam biztosan marhára zavarhatja, hiszen én sem tudnék egy széles hungarocellel a lábam közt aludni vagy játszani!

Eltelt egy pár nap és kiderült, hogy nem igazán foglalkozik vele és mostmár éjszaka is hordja! Júniusban kell visszamennünk, reméljük minden rendben lesz!

előtte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

utána

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmus.blog.hu/api/trackback/id/tr611972690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugic 2010.06.25. 13:26:55

Ehh ha Marcusnak is ilyen kreatívmamija lenne :-)))

"hiszen én sem tudnék egy széles hungarocellel a lábam közt aludni vagy játszani" - ménem? :-)))))

A Dévényest ne felejtsd el, lehet h nem is kell ez a pvc hülyeség a gyereknek.

Pusszancs


süti beállítások módosítása