Emmus

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friss topikok

Linkblog

Azért a cici még marad.... ! 2010. június 1.

2010.06.07. 00:12 - Nanácska

Igen lemaradtam a posztolással! Annyi minden történt, nem is tudom, hogy fogok mindent leírni!

Tejcsi gondok dióhélyban:

Szóval Emma baba súlya kb. három héten keresztül stagnált és mellette még nyugtalan is volt. Mérlegünk persze már nem volt, mert vissza kellett adni, így fogalmam sem volt, hogy mennyit is szopizik. Megemlítettem a dolgot a doktor nőnek, azt mondta csak le kellene mérni hogy mennyit eszik, valahonnan szerezzek mérleget! Persze senkinek nem volt, kölcsönözni meg nem akartam annyi pízé. Így hát vásároltunk egy mérleget a 4 hónapos babánknak!:) 500-600grammot evett Emma egy nap, doktor nő szerint ez kicsit kevés 700-800grammot kellene. Írt fel HAs tápszert és HAs tejpépet. És, hogy egy délelőtti cicit váltsunk ki teljes adag tejpépre, tápszert meg este lefekvés előtt adjak neki! Hát én ezzel egyáltalán nem értettem egyet, mi lesz akkor a cicivel?! Egy hétig nem is fogadta el Emma a tápszert, valószínű a cumisüveggel volt gondja! A tejpépet meg imádta, de tápszer helyett nem adhattam neki tejpépet, akkor mostanra már gurulna :) Lassan megszokta a tápszert is és a déli cici után adtam neki 100ml-t. A délutáni szunyóka után pedig kapott egy negyed adag tejpépet+cicit, ezzel bőven elvolt vacsoráig! Az éjszakát pedig mint mindig szépen végigaludta!

 

 Ez a cici alakú cumisüveg nem vált be!

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmus.blog.hu/api/trackback/id/tr332061767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása